Včelařské fórum – o včelách a včelaření

Úplná verze: Zmrazeno - Kvalita medu
Prohlížíte si holou variantu vašeho obsahu. Prohlédněte si úplnou verzi s příslušným formátováním.
(06.11.2015 19:55)KaJi napsal(a): [ -> ]Tohle bych vydýchal, to se i v dobře vedených firmách stává jednou za 100let. Smile

Jako treba u motoru VW, Audi a jine, co? Tam ovsem vyklidi manager okamzite misto. I kdyz by me zajimalo, co budou s temy motory delat majitele po zaruce, kdyz nedostanou na STK emise.
Ja takove veci nevydycham, protoze to se nestalo omylem, ale bylo dlouho planovano jako strategie obchodu. Svolat okamzite valnou hromadu, sesadit, vyloucit, zrusit a je vyrizeno.
VW udělalo to nejpoctivější. Pro zákazníka.
Ostatní si koupí v autě drahá kurvítka a mají je zapnutá furt. Šlápnou na pedál, a auto nejede aby "nečoudilo".

Že máme ministra magora a chce sebrat STK autům, která čoudí míň jak deset let staré je debata pro psychiatry co se zabývají politiky. Je to pár pětiletek zpátky co všichni preferovali naftu, aby byli ekozelení, protože má málo CO2, teď zase nechtějí NOXy.

Pan ministr a další aby se mohli zabývat tím, aby při cestě po českých silnicích nemusely všechna auta smrdět v kolonách o 30% víc času a dalších 25% než by bylo na silnicích ve stavu, jako jsou třeba v NSR.

Až pojede někdy po uzávěře v NSR tak se podívejte - makají i za tmyy a je to spousta malých lokálních firmiček. Tam by asi ministra hnali, kdyby se všechny zakázky dělily mezi 5-10 firem.

http://ekonomika.idnes.cz/stavebni-firmy...ntent=main

Tohle, když se to sem dostalo stojí za přečtení a hlavně zamyšlení
http://www.penize.cz/nakupy/305535-dotac...ekologicka
http://reportermagazin.cz/predpisove-pan...prazskeho/

Protože to je jednodušší a efektivnější než nutit občany kupovat auta plná kurvítek, která způsobí, že až s nimi půjdete do servisu za 5 let tak budete litovat. A v tomto vím o čem píšu.

(06.11.2015 22:01)mikr napsal(a): [ -> ]Ja takove veci nevydycham, protoze to se nestalo omylem, ale bylo dlouho planovano jako strategie obchodu. Svolat okamzite valnou hromadu, sesadit, vyloucit, zrusit a je vyrizeno.

Za co? Jedině snad za to, že to přiznali.

Svolat volby a politiky hnát svinským krokem. A občany přetáhnout taky bičem, aby se zajímali víc o věci veřejné.

Víte jak probíhají emisní testy?. (proč mi to jen připomíná situaci s čistotou českého medu a vosku? Smile )
Všichni ví ,že se přitom lže a o skutečných emisích to nepovídá nic - ty jsou přímo úměrné spotřebě paliva. A to ovlivňuje řidič a stav silnic! Ale o tom se nesmí mluvit.
My vyháníme auta z dálnic - dálniční známky - i když je tam na km nejmenší spotřeba. Sad

Ale politici se nechají zvolit, že to zařídí, tak to zařídí.
Je to asi stejné jako s českými MVO proti varoáze. Hlavně do toho nešťourejte a neříkejte pravdu.
(07.11.2015 4:36)KaJi napsal(a): [ -> ]VW udělalo to nejpoctivější. Pro zákazníka.

O tom silne pochybuji, ze by VW udelala neco pro zakaznika a dokonce jeste poctiveho. VW dela vsechno jen pro svoji kapsu, nikdy ne pro zakaznika. A ostatni zcela jiste take. To je princip podnikani.
A priznali to s nechuti, kdyz se jim uz nepodarilo to udrzet pod poklickou. A kdyby se to podarilo, budou to delat dal, o tom si nikdo nemuze snad myslet, ze je to neco poctiveho.

KaJi cituji: Že máme ministra magora a chce sebrat STK autům, která čoudí míň jak deset let staré je debata pro psychiatry co se zabývají politiky. Je to pár pětiletek zpátky co všichni preferovali naftu, aby byli ekozelení, protože má málo CO2, teď zase nechtějí NOXy.

Zmineny ministr ma urcite jine starosti, nez se starat o emise. Potrebuje zajistit financni priliv do statni kasy a to jakymkoliv zpusobem. Priorita v tomto je asi prodej novych aut, proto se musi starat a pravidelne vyrazovat stara auta, aby mel zisk z novych. Tomu se asi podrizuje vsechno ostatni. Rika se tomu "Ucel sveti prostredky"

Ja si myslim, ze v Nemecku take nepracuji na dalnicich a silnicich nejake minifirmicky, maximalne jako subdodavatele, co tam prijdou nasroubovat nekde par sroubu. Zakazky take shrabnou nadnarodni megafirmy a v sobotu a v nedeli nepracuje take nikdo, pokud neni nejaka technologicka prestavka ci to zrovna obzvlast nepospicha.

Za co nekoho sesadit? Neni toho snad uz dost? Jen to chce udelat hned.
No já si myslím, že ministr chce především vypustit kouřovou clonu, aby se nevidělo jak se tam přihrávali miliardy - když jenom pokuta za jeden průser kde lajdáci zanechali stopy je 3 miliardy. Jel kvůli tomu do NSR - mohl se tam rovnou podívat kolik při jejich platech stojí km dálnice, dokonce takové, že není omezená rychlost a vydrží i po zimě rovná.

Pochybuji jinak že vedení nějaké firmy si prohlíží o vikendech software v ECU navíc u minoritního segmenu trhu. Hlavní trh nyní tvoří malolitrážní HTP.
Prostě rozkaz zněl jasně, vyrábějte auta co vyhoví při testu emisním normám, navíc o tomto se ví v USA už >2 roky. Tak si maximálně pár šéfů najde jinou práci, navíc v oboru kde je nedostatek lidí. Smile

A po 2 letetch se najednou toho chytnou novináři. Smile
A při čem se na to přišlo - při tvorbě nových norem, aby se vůbec vědělo jak dál lhát zeleným. Že auto jede a a nic se nikde nespálí.
Koncern VW patri pod Porsche a tu vlastni rakouske rodiny Porsche a Piëch, tedy bratr a sestra. Ty rodiny bohatnou a bohatnou, spolupracuji s fasisty, komunisty, antikomunisty a se vsim co se priplete do cesty uz 100 let a musime pochopit, ze v ramci vyrovnavani cen se jim snazi vyrovnat i nektere ceske rodinne klany.
Tak to bylo, je a vzdycky bude. A verim, ze nemam ani potuchu, co dokazi takovy jedinci vymyslet za podnikatelske a zivotni struktury aby se dostali k majetku. A nejaka manipulace softwaru, to bude uplny pakatel.
Ale stejne tady jeste mame podvodniky s medem .... !!!
Pokud by si člověk trochu namáhal mozek a sledoval tu kauzu, tak ví, že celý vstřikovací systém většině automobilek dodávají subdodavatelé. Neznám žádnou, která by si dělala svoje. Takže v tomto případě je do věci navlečena i česká montovna, jak se tady MIKR vyjádřil. Nikoli VW, ten jen nakupoval systémy co plnily emisní normu.
A v morální rovině.
Jedná se o stejný typ přestupku, jako když za vesnicí na rovině na člověka někdo blikne a on zpomalí na 50, protože tam v křoví na konci měří rychlost. A protože ví že se měří tak se zachová hamižně a místo aby jel pořád 65km/hod a poctivě zaplatil pokutu, tak vyčůraně zpomalí aby během měření vyhověl předpisům, i když si o nich můžeme myslet své.

A to samé v bleděmodrém je to samé, že tvrdíme, že ošetřuejme podle předpisů a přtom to jen tvrdíme kontrole. A víme že ten předpis je nesmyl ajeho dodržování ohrožuje včely. Co mi to jen připomíná?. Smile Cool

(05.11.2015 13:04)mikr napsal(a): [ -> ]Dekuji vsem za odpovedi. Usoudil jsem, ze prakticky provedena fumigace poznat nejde, laboratorni rozbory se v tomto smeru kontroly nedelaji, pak nechapu, proc si nekteri, co jsem zde cetl, ztezuji, ze jim kdosi neco narizuje. Vsak si mohou "lecivy jed" vyzvednout a pote vyhodit a maji po problemu (a zrejme to tak i hodne lidi dela, kdyz neni mozno VD vymytit). Pravidla jsou prece od toho, aby se nedodrzovaly. Nebo snad vsichno dodrzuji pravidla treba silnicniho provozu a predepsanou rychlost?
Čo tu sledujete a inšpiruje Vás kvalita motorov a ich problémy koncernu VW?
Karle, podľa mňa je tvoje tvrdenie naivné. Robia sa rôzne audity u suddodávateľov. Tento soff musel byť na zákazku. Inak dákych 10 rokov dozadu na obdobný podvod doplatila v USA jedna americká automobilka (zdá sa mi, že Mack). A prišiel na to rovnaký autor, ako na VW. Ale súhlasím, že to niekomu dnes hrá do kariet, lebo je to vec stará minimálne 1.5 roka.
Zákaznické audity, myslíš oblíbené "potěmkiády"? Znám co chvíli. Smile
Ale ve smlouvě se zákazníky je, že ani vadný reklamovaný výrobek nesmí rozdělat. Pokud ano, nemůžou to reklamovat.

Nedovedu si představit jak deasemblovat kod v ECU. A hlavně vím, kolik verzí SW je i do jednoho motoru jednoho provedení. Motor se třeba dělá souběžně pro dvacet verzí a pokaždé je jinak složený - tedy jiná ECU (el.contr.unit) plus modifikace v čase (zlevňování) .

Ale všichni tušíme, žee to bylo jako s tou fumigací. Děláme, že je to skvělé.¨ Pochybuji že by si správní rady četli deasemblované kody na schůzi. A v době kdy jsou vyškrtaní i lidi co je píšou by byl placen někdo kdo je dešifruje? Smile

Mimochodem, aby mohli všichni zůstat konzistentní a nemuseli přepisovat příspěvky - na tento průser upozornila po >2 letech EPA.
Buď jde o seriozní vládní agenturu vlády USA nebo ne. V případě emisí i amitrázu a dalších znečištění životního prostředí.
Vyberte si. Smile
Dataset pro motor jednoho konstrukčního provedení může být i ve více verzích. Tím myslím nastavení, výkon, emisní normy. A i tento oficiální dataset lze přenastavit a stále se pro diagnostiku tváří jako originální. Jen při hloubkovém rozboru diagramu vstřikování by šlo zjistit, že jsou data přepsána. Samozřejmě se to dělá.
...kvalita medu,či motoru? Cool
Čím lepší motor, paráda, čím lepší software, paráda, tím nižší emise, paráda. Žádná reklamace. Pak bude lepší kvalita medu pro všechny, paráda . Pak řekněte, že se nesnažím zachránit téma před zrušením či zmrazením administrátorem. Tedy vzhůru do boje za lepší kvalitu medu. Hurá. ?
Co to je??HuhHuh Kvalita medu,? a čtu tady ,,AUTO MOTO REVUE ,,,.??

Proč nejdete normálně včelařit,,. Tady s prominutím,, BLÁBOLIT O NIČEM,, To fakt nemáte co dělat???HuhHuhHuhSurprised
Alespoň si zlepšíš rozhledy, s kvalitou svýho medu nic už neuděláš, můžeš ji teď v zimě už jen zhoršit.
Kvalita medu CoolWink- název vlákna je sám o velmi neurčitý. Dobrý leda tak plácání po ramenou jaké máme emisní certifikáty podle "nesmyslných" norem (něco je prostě třeba měřit, když to podstatné neumíme) a k házení špíny na konkurenci.
Už jenom proto, že ta "kvalita" že není definovaná z hlediska skutečné výživové kvality medu, ale nějakých možností něco měřit, třeba blbě (to je zajímavá paralela s emisemi) a možná by jsi se divil jako ti "kontroloři" co je skutečně kvalitní med.

Třeba jen blbý parametr obsah vody? Kdy je med zdravější, když má 30% vody nebo 15%.
A co "nečistoty"?
Tema jsem nastolil do jisté míry já, páč jsem to dal jako přirovnání. Kvalita motoru se kvality medu také týká, když vzdáleně. Já jezdím za vcelkama autem a všechno co pro ně potřebuji transportuji autem.
Ale, hlavně mě zajímalo, co jsou vcelari ochotni udělat pro kvalitu medu všeobecně. A myslím, že NIC. Mě není recht, když spolek,do kterého jsem zrovna před dvěma měsíci vstoupil distribuuje med pochybné kvality . A do obchodů, kam chodí většina českého národa nakupovat. Já nevidím důvod, proč spolek, kam platím členské příspěvky a který mě má zastupovat, má potřebu něco takového provozovat. V jiné diskuzi admin píše, že ji zavírá, protože funkcionáři stejně neodpovídají, tak to vypadá, že vedení spolku si žije svůj vlastní život a na základnu členů se neohlizi. Navrhnul jsem změnu, reagoval jen jediný včelař, a to tim, že to vedení spolku odpouští. Ostatním je to zřejmě jedno, mávnou, rukou, možná s tim, já dělám med dobré kvality, co dělá spolek, se mě netýká. Možná ale jen ale do té doby, než si dá někdo práci vyhledat, komu patří to s.r.o. které dává med do oběhu. A nebo, až to udělá nějaký reportér v médiích. Potom si bude každý myslet, co vcelař to podvodník. Zřejmě to ale bude jako všude jinde, všichni si budou stěžovat a nikdo nebude ochotný pro to něco udělat. Pak se to ale nikdy nezmění! Toť pouze můj názor.
(08.11.2015 20:43)josef napsal(a): [ -> ]Zajímalo by mě jaký je to "med pochybné kvality " . Snad včely vytvořily pochybnou kvalitu? Či je nadstavován cukrem ? Možná jsi jej měřil refraktometrem ?
Jaké máš zkušenosti , že za pár měsíců co máš včely můžeš označit. Med pochybné kvality. Neadresné osočováni bez potřebných znalosti poškozuji všechny včelaře nejen členy ČSV.
Někteří zákazníci si rovněž tady najdou cestu.
Josef
Precti si diskuzi trochu zpět a všechno se dozvis

Ještě k VW. Teď hlásili, že VW přiznalo, že při testech na spaliny manipulovali tlak v pneumatikách a do převodovky dávali místo oleje naftu.
Referenční URL's