06.06.2016, 23:13
(31.05.2016 18:02)Kohout napsal(a): [ -> ]Já mám taky příklad. Výrobce dodával do Carrefouru, dva kamiony měsíčně. Když byla letáková akce prodalo se kamiónů šest a když byl na titulní stránce prodalo se jich dvanáct. Říkal mi že to funguje tak že věc která se normálně prodává za 16,- a v podstatě se moc neprodává se vyfotí a do letáku se vytiskne s cenovkou - Pouhých 16,- Kč. A táta řekne hele jen 16,- vemem tři. A doma na to koukaj a přemejšlej co s tím, k čemu to vůbec je.
Na Slovensku je toto veľký problém, Charefour skrachoval. Dodávatelia tak dostanú 10% ceny pohľadávky v rámci reštrukturalizácie. Takže, 20 centov na kilo, kto by nepredal
A tak si hovorím, načo je dobrá reštrukturalizácia pre obchodný reťazec, jeden skrachuje, druhý ho nahradí. Je to vyslovene okrádanie dodávateľov. Má to jednoznačne krachnúť a odškodniť dodávateľov zo svojeho majetku.