07.01.2011, 12:24
Tak mám nemilou zkušenost s prodejnou Medocentrum.
20. prosince jsem učinil přes jejich eShop objednávku. Ještě ten večer mi přišel e-mail "Vase objednavka je pripravena".
Jelikože jsem již neměl čas a také vosk pro výměnu, nechal jsem vyzvednutí na nový rok.
Ve středu 5. ledna jsem se koukal na jejich web na provozní dobu, podle které měli otevřeno. A tak jsem se tam rozjel. Jaké bylo mé překvapení, když na dveřích měli ceduli "INVENTURA". Sice měli otevřené dveře, ale i tak mi bylo sděleno, abych přijel druhý den. A že jsem si měl zavolat, jestli mají otevřeno. Nedovedu si představit, že bych měl volat do všech obchodů, než tam pojedu.
Druhý den jsem tam raději volal, zda už si mohu přijít nakoupit.
Když jsem tam přijel, paní prodavačka o mé objednávce nic nevěděla a řekla, ať si tedy vyberu, co potřebuji.
Objednané Kleště horní křížové neměli a dle vyjádření prodavačky nebyly již od podzimu. Podložky na měl také ne. Proč tedy píší, že je objednávka připravená? Namítnete, že 20.12. připravená být mohla, ale ty kleště neměli, takže nepsali pravdu.
V potvrzené objednávce byly Mezistěny výměnou za vosk 1kg s kartou Medocentrum v AKCI za 13 Kč/kg.
V prodejně mi bylo účtováno 20 Kč/kg (není cena výměnou jen 19,90 Kč/kg? Nejde o 0,1 Kč, ale o princip.) s tím, že to platilo v období únor – březen. Tato skutečnost ovšem není v eShopu uvedena. Bohužel jsem neměl výtisk potvrzené objednávky - do teď jsem to nepovažoval za nutné.
Z mého pohledu jde tedy o klamání zákazníka.
20. prosince jsem učinil přes jejich eShop objednávku. Ještě ten večer mi přišel e-mail "Vase objednavka je pripravena".
Jelikože jsem již neměl čas a také vosk pro výměnu, nechal jsem vyzvednutí na nový rok.
Ve středu 5. ledna jsem se koukal na jejich web na provozní dobu, podle které měli otevřeno. A tak jsem se tam rozjel. Jaké bylo mé překvapení, když na dveřích měli ceduli "INVENTURA". Sice měli otevřené dveře, ale i tak mi bylo sděleno, abych přijel druhý den. A že jsem si měl zavolat, jestli mají otevřeno. Nedovedu si představit, že bych měl volat do všech obchodů, než tam pojedu.
Druhý den jsem tam raději volal, zda už si mohu přijít nakoupit.
Když jsem tam přijel, paní prodavačka o mé objednávce nic nevěděla a řekla, ať si tedy vyberu, co potřebuji.
Objednané Kleště horní křížové neměli a dle vyjádření prodavačky nebyly již od podzimu. Podložky na měl také ne. Proč tedy píší, že je objednávka připravená? Namítnete, že 20.12. připravená být mohla, ale ty kleště neměli, takže nepsali pravdu.
V potvrzené objednávce byly Mezistěny výměnou za vosk 1kg s kartou Medocentrum v AKCI za 13 Kč/kg.
V prodejně mi bylo účtováno 20 Kč/kg (není cena výměnou jen 19,90 Kč/kg? Nejde o 0,1 Kč, ale o princip.) s tím, že to platilo v období únor – březen. Tato skutečnost ovšem není v eShopu uvedena. Bohužel jsem neměl výtisk potvrzené objednávky - do teď jsem to nepovažoval za nutné.
Z mého pohledu jde tedy o klamání zákazníka.