Toto fórum používá cookies
Toto fórum využívá cookies pro ukládání vašich přihlašovacích údajů, pokud jste zaregistrováni. Pokud nejste, ukládá vaší poslední návštěvu. Cookies jsou malé textové dokumenty uložené na vašem počítači. Cookies uložené tímto fórem mohou být použity pouze na této webové stránce a nepředstavují žádné bezpečnostní riziko. Cookies na tomto fóru také ukládají konkrétní témata, která jste si přečetli a kdy jste je naposledy četli. Prosím potvrďte, zda chcete přijímat nebo odmítnout toto nastavení cookies.

Cookie budou uloženy ve vašem prohlížeči bez ohledu na volby, aby se zabránilo opětovnému pokládání tohoto dotazu. Budete mít možnost změnit nastavení pro soubory cookie kdykoliv pomocí odkazu v zápatí.


Odpovědět 
 
Hodnocení tématu:
  • 1 Hlas(ů) - 5 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Děrování a drátkování rámků
Autor Zpráva
roslp Offline
Posting Freak
*****

Příspěvků: 859
Připojen(a): 24.01.2011
Hodnocení:  
Oslovení: Vykání
Příspěvek: #441
RE: Děrování a drátkování rámků
Dávám 2cm. Do 3cm se to ještě dá. Ale 5cm už vyžaduje zvýšenou péči, aby nedošlo k velkému vychýlení mezistěny na okraji rámku. Když se mi dostal do ruky rámek po vytavení, který měl první drát přes 3cm od kraje tak jsem ho vždy předělal na 2cm.
Hlasování: emer (+1)
16.05.2019 8:33
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
tom.50 Offline
Posting Freak
*****

Příspěvků: 2.916
Připojen(a): 25.10.2012
Hodnocení: Nesouhlasím s příspěvkem   Souhlasím s příspěvkem
Oslovení: Vykání
Příspěvek: #442
RE: Děrování a drátkování rámků
Kvůli sjíždění mezistěn při svislých drátcích dělám toto (odjakživa, ještě než se začal vosk hromadně kazit parafínem):

Dělám 4 drátky, na horní loučce krajní dírky cca 2 cm od kraje a rozteč mezi vnitřními dírami je poněkud větší než pravidelný rozestup. Krajní díry spodní loučky jsou od kraje nejměně 5 cm a pod podobným úhlem jsou i vnitřní drátky a tak jsou vnitřní díry u sebe blíž, než by byl pravidelný rozestup. Výseldek jsou hodně šikmo natažené drátky. Úplně to sjetí mezistěn asi nezabrání když jsou pančované moc. Já si dávám pozor abych M bral jen z výroby jedněch starších manželů z Moravy a nikdy jsem neměl se sjížděním problém.

Koupená děrovačka mi nevyhovuje kvůli daným roztečím (a 5 dírkám). Vrtám prostě horní loučky po dvou na sobě každou díru zvlášť podle jedné šablony a spodní loučky podle šablony jiné. Vyvrtávačka s možností různých roztečí prý existuje, je ale údajně dost drahá a tak to dělám tímto asi zdlouhavým způsobem.
Hlasování: indrah (+1)
16.05.2019 12:53
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
Frey Offline
Posting Freak
*****

Příspěvků: 849
Připojen(a): 07.07.2016
Hodnocení: Nesouhlasím s příspěvkem   Souhlasím s příspěvkem
Oslovení: Je mi to jedno
Příspěvek: #443
RE: Děrování a drátkování rámků
Hlasování: Remes34 (+1)
24.11.2019 0:08
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
palmer Offline
Junior Member
**

Příspěvků: 41
Připojen(a): 07.01.2014
Hodnocení: Nesouhlasím s příspěvkem   Souhlasím s příspěvkem
Oslovení: Je mi to jedno
Příspěvek: #444
RE: Děrování a drátkování rámků
(16.05.2019 8:33)roslp napsal(a):  Dávám 2cm. Do 3cm se to ještě dá. Ale 5cm už vyžaduje zvýšenou péči, aby nedošlo k velkému vychýlení mezistěny na okraji rámku. Když se mi dostal do ruky rámek po vytavení, který měl první drát přes 3cm od kraje tak jsem ho vždy předělal na 2cm.

já teda drátkuju svisle a šikmo a velmi dobrou zkušenost se zvlňovačem letos mi nesjela ani jedna mezistěna
Hlasování: emer (+1)
24.11.2019 21:35
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
Odpovědět 


Pravděpodobně související témata ...
Téma Autor Odpovědí Shlédnutí Poslední příspěvek
  Elektrický děrovač rámků Roman 136 82.323 13.11.2019 19:51
Poslední příspěvek: Kosta
  Forma na stloukání rámků petrmachac 83 70.428 16.10.2019 8:10
Poslední příspěvek: Havelka Jan
  Uskladnění rámků Jose68 33 13.802 10.12.2018 0:07
Poslední příspěvek: Josef Křapka
  Sbíjení rámků Misoka 75 41.823 12.09.2015 23:08
Poslední příspěvek: vcelky.cz
  Příprava rámků Jan Pavlů 6 10.609 27.11.2012 11:15
Poslední příspěvek: TomasoFernando

Skok na fórum:


Uživatel(é) prohlížející si toto téma: 1 Host(é)
KontaktyPortálNahoruNa obsahOdlehčený (archivační) módMobilní verzeRSS | Nastavení souhlasu s cookies