Toto fórum používá cookies
Toto fórum využívá cookies pro ukládání vašich přihlašovacích údajů, pokud jste zaregistrováni. Pokud nejste, ukládá vaší poslední návštěvu. Cookies jsou malé textové dokumenty uložené na vašem počítači. Cookies uložené tímto fórem mohou být použity pouze na této webové stránce a nepředstavují žádné bezpečnostní riziko. Cookies na tomto fóru také ukládají konkrétní témata, která jste si přečetli a kdy jste je naposledy četli. Prosím potvrďte, zda chcete přijímat nebo odmítnout toto nastavení cookies.

Cookie budou uloženy ve vašem prohlížeči bez ohledu na volby, aby se zabránilo opětovnému pokládání tohoto dotazu. Budete mít možnost změnit nastavení pro soubory cookie kdykoliv pomocí odkazu v zápatí.

COLOSS - Monitoring úspěšnosti zimování včelstev 2020/21
Odkazy: Dotazník   |   COLOSS - web   |   Diskusní téma


Odpovědět 
 
Hodnocení tématu:
  • 0 Hlas(ů) - 0 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Řezání polystyrenu a styroduru
Autor Zpráva
Louky Offline
Posting Freak
*****

Příspěvků: 3.915
Připojen(a): 21.05.2014
Hodnocení:  
Oslovení: Je mi to jedno
Příspěvek: #161
RE: Řezání polystyrenu a styroduru
já to dělal sukovníkem Smile stojanová vrtačka.....a dovnitř instalatérskou půlcoulovou trubku, aby to nevykusovaly

Vysočina 520m n. m....OP jsem zatím nepochopil
Hlasování: Kamik (+1), goro (+1)
15.03.2021 16:03
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
Kamik Offline
Posting Freak
*****

Příspěvků: 1.863
Připojen(a): 18.05.2017
Hodnocení: Nesouhlasím s příspěvkem   Souhlasím s příspěvkem
Oslovení: Je mi to jedno
Příspěvek: #162
RE: Řezání polystyrenu a styroduru
Jj, asi jsem to dělal sukovníkem Big Grin

Přerovsko, 245 m.n.m., 20x Optimal 42x17
15.03.2021 16:37
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
amigo Offline
Senior Member
****

Příspěvků: 635
Připojen(a): 26.10.2015
Hodnocení: Nesouhlasím s příspěvkem   Souhlasím s příspěvkem
Oslovení: Tykání
Příspěvek: #163
RE: Řezání polystyrenu a styroduru
Kulovnice raze 25 a ide to viacej dier naraz. Wink

okr.Trencin 270mnm.
15.03.2021 16:47
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
Petr77 Offline
Newbie
*

Příspěvků: 2
Připojen(a): 13.03.2021
Hodnocení: Nesouhlasím s příspěvkem   Souhlasím s příspěvkem
Oslovení: Je mi to jedno
Příspěvek: #164
RE: Řezání polystyrenu a styroduru
Diky za rady....trubku 21/25 tam na lepidlo davam, ale kdyby byl nejaky vypalovač děr, to by bylo asi nej.....Diky všem za náměty!
15.03.2021 17:19
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
indrah Offline
Senior Member
****

Příspěvků: 406
Připojen(a): 12.03.2011
Hodnocení: Nesouhlasím s příspěvkem   Souhlasím s příspěvkem
Oslovení: Tykání
Příspěvek: #165
RE: Řezání polystyrenu a styroduru
Na vyvlozkovani očka je dobrá elektrikářská šedá plastová ochranná trubka. Má tenkou stěnu a uvnitř vroubky, takže cca 20 cm odrezkem se dá za současného kroucení ta díra přímo s ní vyříznout. To co vyleze jako vnitřek používám jako špunt - uzávěr očka.

Drží a těsní i bez lepidla.
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 15.03.2021 22:57 od indrah.)
Hlasování: roslp (+1)
15.03.2021 22:56
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
Peter Veliky Offline
Member
***

Příspěvků: 109
Připojen(a): 19.02.2014
Hodnocení: Nesouhlasím s příspěvkem   Souhlasím s příspěvkem
Oslovení: Je mi to jedno
Příspěvek: #166
RE: Řezání polystyrenu a styroduru
Ak si vyrábam úle sám, tak dám do miesta, kde chcem mať v budúcnosti očko drevený hranolček a je po probléme.
16.03.2021 0:38
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
Miroslav Vochozka Offline
Posting Freak
*****

Příspěvků: 2.227
Připojen(a): 13.03.2014
Hodnocení: Nesouhlasím s příspěvkem   Souhlasím s příspěvkem
Oslovení: Je mi to jedno
Příspěvek: #167
RE: Řezání polystyrenu a styroduru
(15.03.2021 15:51)KTM napsal(a):  Úplně jednoduše.Měděná tubička na topeni,lehce zabroušený okraj a nahřát horakem.Ani to nechce moc velkou teplotu a da se to vychytat ze to aani nesmrdi ani nevypali větší díru,je to o citu a za pár vteřin hotovo.

Tento způsob má ještě jednu výhodu. Při vytavení díry se materiál neztratí, pěkně se teplem zahustí na obvodu díry. Na povrchu zůstane tvrdá vrstvička. Jakékoliv vložkování díry trubkou je pak zbytečné.
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 16.03.2021 7:32 od Miroslav Vochozka.)
Hlasování: indrah (+1), KTM (+1)
16.03.2021 7:30
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
KTM Offline
Posting Freak
*****

Příspěvků: 2.307
Připojen(a): 24.11.2013
Hodnocení: Nesouhlasím s příspěvkem   Souhlasím s příspěvkem
Oslovení: Tykání
Příspěvek: #168
RE: Řezání polystyrenu a styroduru
Ano Miroslave máš pravdu,jen je potřeba dobře odhadnout teplotu nahřátí, doporučuji vyzkouset nekde vedle na nepotrebnem oddrezku,aby tam pak nebyla dira o dost vetsi jako se to povedlo mne.Zde bych řekl,ze mene je nekdy víceBig Grin

Buckfast není Zločin...I když se to mnoho lidí snaží prosadit...
Hlasování: Kamik (+1), Miroslav Vochozka (+1)
16.03.2021 11:42
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
Milan Daněk Offline
Member
***

Příspěvků: 108
Připojen(a): 23.02.2016
Hodnocení: Nesouhlasím s příspěvkem   Souhlasím s příspěvkem
Oslovení: Tykání
Příspěvek: #169
RE: Řezání polystyrenu a styroduru
Používám na očka plastovou elektrikářkou chráničku 25mm
https://www.e1.cz/produkt/1185859-plasto...3m?t=popis
a mám uřízlí kousek 20cm kde jsem ji naostřil v poho jde protlačit XPS-kem
A pak tan dám kousek dle šíře XPS
Hlasování: Kamik (+1)
16.03.2021 12:46
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
Odpovědět 


Skok na fórum:


Uživatel(é) prohlížející si toto téma: 9 Host(é)
KontaktyPortálNahoruNa obsahOdlehčený (archivační) módMobilní verzeRSS | Nastavení souhlasu s cookies