Toto fórum používá cookies
Toto fórum využívá cookies pro ukládání vašich přihlašovacích údajů, pokud jste zaregistrováni. Pokud nejste, ukládá vaší poslední návštěvu. Cookies jsou malé textové dokumenty uložené na vašem počítači. Cookies uložené tímto fórem mohou být použity pouze na této webové stránce a nepředstavují žádné bezpečnostní riziko. Cookies na tomto fóru také ukládají konkrétní témata, která jste si přečetli a kdy jste je naposledy četli. Prosím potvrďte, zda chcete přijímat nebo odmítnout toto nastavení cookies.

Cookie budou uloženy ve vašem prohlížeči bez ohledu na volby, aby se zabránilo opětovnému pokládání tohoto dotazu. Budete mít možnost změnit nastavení pro soubory cookie kdykoliv pomocí odkazu v zápatí.

COLOSS - Monitoring úspěšnosti zimování včelstev 2018/19
Odkazy: Dotazník   |   Diskusní téma


Odpovědět 
 
Hodnocení tématu:
  • 2 Hlas(ů) - 4 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Výroba úlů z PUR pěny litím do formy
Autor Zpráva
Louky Offline
Posting Freak
*****

Příspěvků: 2.678
Připojen(a): 21.05.2014
Hodnocení:  
Oslovení: Je mi to jedno
Příspěvek: #281
RE: Výroba úlů z PUR pěny litím do formy
Vlasto měl bych na tebe dotaz. Je podle tebe nějaký rozdíl v tom, dělat nástavky jako jeden odlitek a nebo tak jak to děláš ty a ten pán z facebooku?
16.03.2019 9:14
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
Vlastik Svoboda Offline
Member
***

Příspěvků: 73
Připojen(a): 12.09.2014
Hodnocení: Nesouhlasím s příspěvkem   Souhlasím s příspěvkem
Oslovení: Tykání

Facebook
Příspěvek: #282
RE: Výroba úlů z PUR pěny litím do formy
Na jednotlivých dílech mám udělané zámky, které do sebe perfektně pasují. Nástavek sešroubuji 100mm dlouhými šrouby do dřeva bez lepení. Vzhledem k velké pevnosti PUR materiálu šroub drží stejně dobře jako ve dřevě. Při své tříleté praxi jsem neviděl náznak, že by se nástavky chtěly rozpadnout. PUR je pevnostně a rozměrově stálý materiál, nemá na něho vliv vlhkost a ani teploty.
Troufám si říct, že můj sešroubovaný nástavek je pevnostně lepší jak dřevěný.
Nevidím absolutně důvod, vyrábět složité formy na celé nástavky. No a v neposlední řadě pro dopravu od výrobce k zákazníkovi nesporná výhoda! A sešroubování nástavky u Vás doma, je otázka minuty. Kdo bojuje s místem, může na zimu rozšroubovat. Smile
Zastavte se. Rád předvedu.....
Hlasování: Stanislav Vorel (+1), mmonty (+1), goro (+1), TomasoFernando (+1), Louky (+1)
16.03.2019 11:28
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
Kohout Offline
Posting Freak
*****

Příspěvků: 6.189
Připojen(a): 25.02.2011
Hodnocení: Nesouhlasím s příspěvkem   Souhlasím s příspěvkem
Oslovení: Je mi to jedno
Příspěvek: #283
RE: Výroba úlů z PUR pěny litím do formy
V Turecku je fabrika na plastové úly a taky je dodávají včelařům rozložené v deskách.
16.03.2019 13:15
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
vojtab Offline
Member
***

Příspěvků: 110
Připojen(a): 05.06.2011
Hodnocení: Nesouhlasím s příspěvkem   Souhlasím s příspěvkem
Oslovení: Je mi to jedno
Příspěvek: #284
RE: Výroba úlů z PUR pěny litím do formy
Tady jsou trochu dal, zeme neomezenych moznosti.... ? vyrobce ma v nabidce nekolik rozmeru. Video od uzivatele...

MEMENTO MORI
Hlasování: Josef Hrůza (+1)
16.03.2019 13:26
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
vojtab Offline
Member
***

Příspěvků: 110
Připojen(a): 05.06.2011
Hodnocení: Nesouhlasím s příspěvkem   Souhlasím s příspěvkem
Oslovení: Je mi to jedno
Příspěvek: #285
RE: Výroba úlů z PUR pěny litím do formy
Jak se odleva..


Odkaz na prodejce: https://2b2b.pro

MEMENTO MORI
Hlasování: Stanislav Vorel (+1), Tomáš R (+1), Josef Hrůza (+1)
16.03.2019 18:30
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
Odpovědět 


Pravděpodobně související témata ...
Téma Autor Odpovědí Shlédnutí Poslední příspěvek
  Výroba nástavků Pavel 1.030 379.680 22.02.2019 12:51
Poslední příspěvek: Martin Kolář

Skok na fórum:


Uživatel(é) prohlížející si toto téma: 1 Host(é)
KontaktyPortálNahoruNa obsahOdlehčený (archivační) módMobilní verzeRSS | Nastavení souhlasu s cookies