18.02.2015, 12:07
Objednal jsem 20. ledna, 12. února volal pan Kovář že je hotovej, 13. února jsem ho měl doma. VS promine.
Nechal jsem si ho složit na chodník. Medomet byl přišroubovaný na paletě, musel jsem shánět šroubovák. A pak jsem zjistil že je k paletě připevněn plastovýma páskama, šel jsem shánět nůž. Tak kdybyste si nechali poslat medomet od Kováře a nechávali ho před barákem jako já, s nožem a šroubovákem počítejte dopředu. A taky je dobré vědět že doprava byla 882, 09 českých a že vám před barákem zůstane pěkná paleta.
Medomet byl zabalený v bublinkové folii a zamotán do černé smršťovací folie. Po rozbalení jsem objevil proražené kablíky k motoru. Obal byl nepoškozený, při přebírání jsem ho prohlížel, pan řidič byl trpělivý. Kablíky jsem porovnal tak aby se nedotýkaly sebe ani konstrukce, medomet vyzkoušel. Po třetím zapnutí se spálila pojistka. Další dvě náhradní byly přibalené, tak jsem si ze zvědavosti odpoledne spálil ještě jednu. Taky na třetí zapnutí. Napsal jsem to panu Kovářovi. Později jsem mu ještě poslal fotku poškozených kabelů.
V pondělí ráno mi zavolal, že viděl tu fotku a že není možné aby takto poškozený medomet chlapi zabalili. Prý ho nechávají před expedicí den běžet. Motor byl zabalen do bublinkové folie a přehlédnout se to při balení opravdu nedalo. Vnější obal byl neporušený. Pan Kovář říkal že to samozřejmě není můj problém, že může poslat technika aby motor vyměnil, popřípadě by mi obratem poslal nový. Ale jelikož není sezóna a nespěchá to, jestli bych mu neposlal celé to účko s motorem a regulací a mailem sdělil částku poštovného s číslem účtu.
Dopoledne jsem tedy strávil vymýšlením obalu, použil jsem i původní bublinkové folie. Na jedné jsem našel díru, která tvarem a velikostí odpovídá charakteru poškození motoru. Zřejmě na medomet přepravci spadlo něco těžkého, zároveň s poškozením motoru došlo k proražení jedné vrstvy folie, ostatní folie náraz přežily.
Pan Kovář se omlouval se za nepříjemnost, ale to se stane, jsem chápající včelař. Zvláště poté, když jsem mu potvrdil že může medomet poslat, jsem zjistil že ho dostanu v pátek třináctého a že jsem to měl raději nechat na pondělí.
Ale řeknu vám, je to krasavec. I bez motoru. To se v něm bude proti tomu mému skákajícímu tajtrdlíkovi tak krásně točit, že snad budu muset zlevnit med aspoň o dvacku na sklenici.
Nechal jsem si ho složit na chodník. Medomet byl přišroubovaný na paletě, musel jsem shánět šroubovák. A pak jsem zjistil že je k paletě připevněn plastovýma páskama, šel jsem shánět nůž. Tak kdybyste si nechali poslat medomet od Kováře a nechávali ho před barákem jako já, s nožem a šroubovákem počítejte dopředu. A taky je dobré vědět že doprava byla 882, 09 českých a že vám před barákem zůstane pěkná paleta.
Medomet byl zabalený v bublinkové folii a zamotán do černé smršťovací folie. Po rozbalení jsem objevil proražené kablíky k motoru. Obal byl nepoškozený, při přebírání jsem ho prohlížel, pan řidič byl trpělivý. Kablíky jsem porovnal tak aby se nedotýkaly sebe ani konstrukce, medomet vyzkoušel. Po třetím zapnutí se spálila pojistka. Další dvě náhradní byly přibalené, tak jsem si ze zvědavosti odpoledne spálil ještě jednu. Taky na třetí zapnutí. Napsal jsem to panu Kovářovi. Později jsem mu ještě poslal fotku poškozených kabelů.
V pondělí ráno mi zavolal, že viděl tu fotku a že není možné aby takto poškozený medomet chlapi zabalili. Prý ho nechávají před expedicí den běžet. Motor byl zabalen do bublinkové folie a přehlédnout se to při balení opravdu nedalo. Vnější obal byl neporušený. Pan Kovář říkal že to samozřejmě není můj problém, že může poslat technika aby motor vyměnil, popřípadě by mi obratem poslal nový. Ale jelikož není sezóna a nespěchá to, jestli bych mu neposlal celé to účko s motorem a regulací a mailem sdělil částku poštovného s číslem účtu.
Dopoledne jsem tedy strávil vymýšlením obalu, použil jsem i původní bublinkové folie. Na jedné jsem našel díru, která tvarem a velikostí odpovídá charakteru poškození motoru. Zřejmě na medomet přepravci spadlo něco těžkého, zároveň s poškozením motoru došlo k proražení jedné vrstvy folie, ostatní folie náraz přežily.
Pan Kovář se omlouval se za nepříjemnost, ale to se stane, jsem chápající včelař. Zvláště poté, když jsem mu potvrdil že může medomet poslat, jsem zjistil že ho dostanu v pátek třináctého a že jsem to měl raději nechat na pondělí.
Ale řeknu vám, je to krasavec. I bez motoru. To se v něm bude proti tomu mému skákajícímu tajtrdlíkovi tak krásně točit, že snad budu muset zlevnit med aspoň o dvacku na sklenici.