Toto fórum používá cookies
Toto fórum využívá cookies pro ukládání vašich přihlašovacích údajů, pokud jste zaregistrováni. Pokud nejste, ukládá vaší poslední návštěvu. Cookies jsou malé textové dokumenty uložené na vašem počítači. Cookies uložené tímto fórem mohou být použity pouze na této webové stránce a nepředstavují žádné bezpečnostní riziko. Cookies na tomto fóru také ukládají konkrétní témata, která jste si přečetli a kdy jste je naposledy četli. Prosím potvrďte, zda chcete přijímat nebo odmítnout toto nastavení cookies.

Cookie budou uloženy ve vašem prohlížeči bez ohledu na volby, aby se zabránilo opětovnému pokládání tohoto dotazu. Budete mít možnost změnit nastavení pro soubory cookie kdykoliv pomocí odkazu v zápatí.


Odpovědět 
 
Hodnocení tématu:
  • 2 Hlas(ů) - 4 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Výroba úlů z PUR pěny litím do formy
Autor Zpráva
Louky Offline
Posting Freak
*****

Příspěvků: 2.738
Připojen(a): 21.05.2014
Oslovení: Je mi to jedno
Příspěvek: #281
RE: Výroba úlů z PUR pěny litím do formy
Vlasto měl bych na tebe dotaz. Je podle tebe nějaký rozdíl v tom, dělat nástavky jako jeden odlitek a nebo tak jak to děláš ty a ten pán z facebooku?
16.03.2019 9:14
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
Vlastik Svoboda Offline
Member
***

Příspěvků: 73
Připojen(a): 12.09.2014
Hodnocení: Nesouhlasím s příspěvkem   Souhlasím s příspěvkem
Oslovení: Tykání

Facebook
Příspěvek: #282
RE: Výroba úlů z PUR pěny litím do formy
Na jednotlivých dílech mám udělané zámky, které do sebe perfektně pasují. Nástavek sešroubuji 100mm dlouhými šrouby do dřeva bez lepení. Vzhledem k velké pevnosti PUR materiálu šroub drží stejně dobře jako ve dřevě. Při své tříleté praxi jsem neviděl náznak, že by se nástavky chtěly rozpadnout. PUR je pevnostně a rozměrově stálý materiál, nemá na něho vliv vlhkost a ani teploty.
Troufám si říct, že můj sešroubovaný nástavek je pevnostně lepší jak dřevěný.
Nevidím absolutně důvod, vyrábět složité formy na celé nástavky. No a v neposlední řadě pro dopravu od výrobce k zákazníkovi nesporná výhoda! A sešroubování nástavky u Vás doma, je otázka minuty. Kdo bojuje s místem, může na zimu rozšroubovat. Smile
Zastavte se. Rád předvedu.....
Hlasování:
Paloš (+1), goro (+1), Stanislav Vorel (+1), mmonty (+1), TomasoFernando (+1)   Zobrazit vše

16.03.2019 11:28
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
Kohout Offline
Posting Freak
*****

Příspěvků: 6.567
Připojen(a): 25.02.2011
Hodnocení: Nesouhlasím s příspěvkem   Souhlasím s příspěvkem
Oslovení: Je mi to jedno
Příspěvek: #283
RE: Výroba úlů z PUR pěny litím do formy
V Turecku je fabrika na plastové úly a taky je dodávají včelařům rozložené v deskách.
16.03.2019 13:15
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
vojtab Offline
Member
***

Příspěvků: 112
Připojen(a): 05.06.2011
Hodnocení: Nesouhlasím s příspěvkem   Souhlasím s příspěvkem
Oslovení: Je mi to jedno
Příspěvek: #284
RE: Výroba úlů z PUR pěny litím do formy
Tady jsou trochu dal, zeme neomezenych moznosti.... ? vyrobce ma v nabidce nekolik rozmeru. Video od uzivatele...

MEMENTO MORI
Hlasování: Josef Hrůza (+1)
16.03.2019 13:26
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
vojtab Offline
Member
***

Příspěvků: 112
Připojen(a): 05.06.2011
Hodnocení: Nesouhlasím s příspěvkem   Souhlasím s příspěvkem
Oslovení: Je mi to jedno
Příspěvek: #285
RE: Výroba úlů z PUR pěny litím do formy
Jak se odleva..

MEMENTO MORI
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 16.03.2019 18:30 od vojtab.)
Hlasování: Stanislav Vorel (+1), Tomáš R (+1), Josef Hrůza (+1)
16.03.2019 18:30
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
2b2b.pro Offline
Newbie
*

Příspěvků: 3
Připojen(a): 09.05.2019
Hodnocení: Nesouhlasím s příspěvkem   Souhlasím s příspěvkem
Oslovení: Vykání

Facebook YouTube
Příspěvek: #286
RE: Výroba úlů z PUR pěny litím do formy
09.05.2019 4:53
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
KTM Offline
Posting Freak
*****

Příspěvků: 1.753
Připojen(a): 24.11.2013
Hodnocení: Nesouhlasím s příspěvkem   Souhlasím s příspěvkem
Oslovení: Tykání
Příspěvek: #287
RE: Výroba úlů z PUR pěny litím do formy
Škoda že tohle všechno pak sraží doprava a případné clo.Pak už to není finančně moc zajímavé...

Buckfast není Zločin...I když se to mnoho lidí snaží prosadit...
09.05.2019 6:57
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
2b2b.pro Offline
Newbie
*

Příspěvků: 3
Připojen(a): 09.05.2019
Hodnocení: Nesouhlasím s příspěvkem   Souhlasím s příspěvkem
Oslovení: Vykání

Facebook YouTube
Příspěvek: #288
RE: Výroba úlů z PUR pěny litím do formy
Problém s exportem bude brzy vyřešen.
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 09.05.2019 10:42 od 2b2b.pro.)
09.05.2019 10:40
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
Stanislav Vorel Offline
Posting Freak
*****

Příspěvků: 809
Připojen(a): 08.03.2013
Hodnocení: Nesouhlasím s příspěvkem   Souhlasím s příspěvkem
Oslovení: Tykání
Příspěvek: #289
RE: Výroba úlů z PUR pěny litím do formy
Taky škoda, že nedělají klasický 2/3 Lang. Už jsem viděl plno výrobců z různých materiálů, ale na úl z PUR pěny na 2/3 langa to snad nikdo nedělá. Pokud máte někdo odkaz, dejte ho sem.

STAVO
09.05.2019 10:41
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
KTM Offline
Posting Freak
*****

Příspěvků: 1.753
Připojen(a): 24.11.2013
Hodnocení: Nesouhlasím s příspěvkem   Souhlasím s příspěvkem
Oslovení: Tykání
Příspěvek: #290
RE: Výroba úlů z PUR pěny litím do formy
Jakým způsobem bude doprava vyresena,problémem stále zůstává nebo bude mít firma zde obchodní zastoupení.Jiz jsem na výrobu koukal dávno a i bych byvaal něco objednal jenže ten kdo objednává víc věcí že zahraničí a má zkušenost s Českou poštou či kolik problémů způsobí nedodání balíčku že strany ČP a problém s penězi atd.Jina přeprava přes spolehlivější přepravce je pak vcelku draha jinak cena parádní a výrobek vypadá dobře.

Buckfast není Zločin...I když se to mnoho lidí snaží prosadit...
Hlasování: vlcek (+1)
09.05.2019 11:38
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
2b2b.pro Offline
Newbie
*

Příspěvků: 3
Připojen(a): 09.05.2019
Hodnocení: Nesouhlasím s příspěvkem   Souhlasím s příspěvkem
Oslovení: Vykání

Facebook YouTube
Příspěvek: #291
RE: Výroba úlů z PUR pěny litím do formy
To není jednoduchá otázka. Myslíme.
09.05.2019 11:43
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
KTM Offline
Posting Freak
*****

Příspěvků: 1.753
Připojen(a): 24.11.2013
Hodnocení: Nesouhlasím s příspěvkem   Souhlasím s příspěvkem
Oslovení: Tykání
Příspěvek: #292
RE: Výroba úlů z PUR pěny litím do formy
Jistě vaše vina to určitě není a je to škoda ten nápad je super a pokud se to nějakým způsobem vyřeší rád pár úlu vyzkouším.

Buckfast není Zločin...I když se to mnoho lidí snaží prosadit...
Hlasování: pavell (+1)
09.05.2019 14:13
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
richard1 Offline
Posting Freak
*****

Příspěvků: 1.090
Připojen(a): 04.02.2016
Hodnocení: Nesouhlasím s příspěvkem   Souhlasím s příspěvkem
Oslovení: Tykání
Příspěvek: #293
RE: Výroba úlů z PUR pěny litím do formy
Dneska jsem odlil první víko z PUR pěny.
[Obrázky: IMG-20190812-115247.jpg]
Hlasování:
jirka.marx (+1), Kohout (+1), ZdenekM (+1), Kosta (+1), Kamik (+1)   Zobrazit vše

12.08.2019 17:28
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
Miroslav Vochozka Offline
Posting Freak
*****

Příspěvků: 1.583
Připojen(a): 13.03.2014
Hodnocení: Nesouhlasím s příspěvkem   Souhlasím s příspěvkem
Oslovení: Je mi to jedno
Příspěvek: #294
RE: Výroba úlů z PUR pěny litím do formy
Kde jsi pořídil pěnu?
12.08.2019 18:18
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
ZdenekM Offline
Posting Freak
*****

Příspěvků: 1.756
Připojen(a): 18.04.2013
Hodnocení: Nesouhlasím s příspěvkem   Souhlasím s příspěvkem
Oslovení: Je mi to jedno
Příspěvek: #295
RE: Výroba úlů z PUR pěny litím do formy
Víc informací prosíme Wink

Bělá pod Bezdězem, 25 včelstev, 39x24, 37x30
13.08.2019 12:32
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
richard1 Offline
Posting Freak
*****

Příspěvků: 1.090
Připojen(a): 04.02.2016
Hodnocení: Nesouhlasím s příspěvkem   Souhlasím s příspěvkem
Oslovení: Tykání
Příspěvek: #296
RE: Výroba úlů z PUR pěny litím do formy
Když si přečtěte co napsal Vlastik tak všechno sedí, padne hodně materiálu než se doberete nějaké výsledku a pak můžete začít od znova. Mě šlo především udělat si víka a to se snad už povedlo, od včera testuju dvě na včelách a o víkendu budu snad pokračovat ve výrobě dalších. Síla víka je 3 cm, někde se uvádí, že 1cm této pur pěny nahrazuje 10cm dřeva, takže moje víko by mělo nahradit cca. 10cm polystyren. Forma na nastavky už je taky vymyšlená, jen najít čas jí udělat. Až pokročím dál tak dám vědět.
13.08.2019 13:24
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
Miroslav Vochozka Offline
Posting Freak
*****

Příspěvků: 1.583
Připojen(a): 13.03.2014
Hodnocení: Nesouhlasím s příspěvkem   Souhlasím s příspěvkem
Oslovení: Je mi to jedno
Příspěvek: #297
RE: Výroba úlů z PUR pěny litím do formy
Mě zajímá, jestli lze pěnu koupit někde v rozumném množství (ne velké sudy).
Prostě zvědavost. Netvrdím, že si ji koupím.
Využití se najde i jinde, mimo včelařství.
Pak samozřejmě platí - kdo si hraje, netrollí (a podobně)
13.08.2019 13:42
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
richard1 Offline
Posting Freak
*****

Příspěvků: 1.090
Připojen(a): 04.02.2016
Hodnocení: Nesouhlasím s příspěvkem   Souhlasím s příspěvkem
Oslovení: Tykání
Příspěvek: #298
RE: Výroba úlů z PUR pěny litím do formy
2x50 litrů lze.
13.08.2019 13:56
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
Paloš Offline
Newbie
*

Příspěvků: 8
Připojen(a): 27.08.2010
Hodnocení: Nesouhlasím s příspěvkem   Souhlasím s příspěvkem
Příspěvek: #299
RE: Výroba úlů z PUR pěny litím do formy
Tady už někdo vyrábí Pur nástavku http://www.global-apis.cz/kategorie-prod...nove-uly/. Vypadají dobre
Hlasování: kerimir (+1)
02.09.2019 19:08
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
Stanislav Vorel Offline
Posting Freak
*****

Příspěvků: 809
Připojen(a): 08.03.2013
Hodnocení: Nesouhlasím s příspěvkem   Souhlasím s příspěvkem
Oslovení: Tykání
Příspěvek: #300
RE: Výroba úlů z PUR pěny litím do formy
Na tyhle jsem koukal a prý od podzimu připravují i výrobu nízkých nástavků, tak jsem zvědav.

STAVO
03.09.2019 12:47
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
Odpovědět 


Pravděpodobně související témata ...
Téma Autor Odpovědí Shlédnutí Poslední příspěvek
  Výroba nástavků Pavel 1.030 399.080 22.02.2019 12:51
Poslední příspěvek: Martin Kolář

Skok na fórum:


Uživatel(é) prohlížející si toto téma: 1 Host(é)
KontaktyPortálNahoruNa obsahOdlehčený (archivační) módMobilní verzeRSS | Nastavení souhlasu s cookies