Včelařské fórum – o včelách a včelaření

Úplná verze: Bez medu to nejde
Prohlížíte si holou variantu vašeho obsahu. Prohlédněte si úplnou verzi s příslušným formátováním.
Stran: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Dostal jsem e-mailem odkaz na dotazník, týkající se spotřeby medu. Přikládám odkaz na dotazník a část průvodního e-mailu.

Dobrý den,

rád bych Vás požádal o nalezení pár minut k vyplnění dotazníku, týkajícího se potřeby medu, na kterém s několika studenty spolupracujeme s Českým svazem včelařů. Budu rád, když si naleznete chvilku a odkaz na dotazník poté přepošlete svým
známým a kolegům (napříč všemi věkovými kategoriemi Smile).
S pozdravem, díky a přáním klidného léta

Luděk Šídlo
RNDr. Luděk Šídlo, Ph.D.
Univerzita Karlova v Praze
Přírodovědecká fakulta
Katedra demografie a geodemografie
Albertov 6
128 43 Praha 2
Tel.: (+420) 221 951 562
To jsem zvědav na výsledky, myslíš, že by šlo s autory dohodnout zveřejnění na fóru?
Kontaktoval jsem p. Šídla a dostalo se mi odpovědi, že zadavatelem studie je Český svaz včelařů. ČSV plánuje výsledky zveřejnit v časopise včelařství, ale neví, zda průběžně, nebo až po skončení grantu ( 2013 ).
Nicméně pokud je ČSV zadavatelem, tak se k těmto informacím jako členové určitě dostaneme.
Bez medu to nejde™ je ochranou známkou zapsanou na ÚPV_gp_
Znamená to, že nesmím použít tento slogan např. na svůj soukromý reklamní leták bez souhlasu ČSV ?
Tak napiš: "Bez medu to nepůjde" Wink To je už jiný slogan.
Správě vzato by jsi neměl ke svému medu dávat ty létáčky co jsou s tou značkou vydávány. Pokud nění někde uvedeno, že vlastník značky ti to dovolil.
To je jako kdyby ti na tržišti dávali k džínám originál prospekty LEVIS. Smile Asi by se to firmě LEVIS nelíbilo. Smile



(15.08.2011 9:53)Havelka Jan napsal(a): [ -> ]Kontaktoval jsem p. Šídla a dostalo se mi odpovědi, že zadavatelem studie je Český svaz včelařů. ČSV plánuje výsledky zveřejnit v časopise včelařství, ale neví, zda průběžně, nebo až po skončení grantu ( 2013 ).
Nicméně pokud je ČSV zadavatelem, tak se k těmto informacím jako členové určitě dostaneme.

Spíš by to chtělo z pana Šídla vytáhnout, co z těch otázek - odpovědí chce získat za zajímavou informaci. Jak to může prospět k lepšímu prodeji medu.
Aniž bych se pouštěl do nepodložených debat, mám pocit, že tento výzkum má za úkol zmapovat situaci na trhu, zájem domácností a podle situace zaměřit cílenou kampaň. Pokud se nepletu, svaz uvolnil na následující roky celkem slušnou částku na propagaci medu. Ale já osobně jsem zatím žádnou konkrétní propagační aktivitu nezaznamenal.
Mimo jiné, toto je ta propagační aktivita! Stačí dát echo a pěkně poděkovat._gp_
Videa k tomuto programu najdete v tématu Včely v televizním vysílání.
No, já jim to tam popravdě zodpověděl a a trochu jim to zamíchá statistikou spotřeby - nikde není otázka, jestli jsem včelař, mám med od příbuzného včelaře atd. Co si budeme povídat, když to mám doma zadarmo, nebo od táty, tak toho jím víc jak kdybych měl vytáhnout každý týden stovku a jít koupit sklenici. Smile
Jo, kdyby takových pár Jirušovic rodin u měš nakupovalo, tak musím rozšířit stavy. Smile
Karle, v tom dotazníku je přece hned na začátku možnost výběru - med nejím/ med dostávám/ med kupuji/mám vlastní med - včelař (poslední položka) Wink .
Ing. Libor Dupal, předseda SČS, http://www.konzument.cz, Časopis Kuchyně cz, 1/2012, s.23

Náhled článku a loga účastníků (viz přílohy) "Bez medu to nejde".

Odděleno jako "Speciální mediální akce". V článku se píše otom, že půjde o seriál. _gp_
tohle by chtělo nějak využít při propagaci medu Wink
O medu toho lidé stále moc neví a když ví, tak to kolikrát je špatně.

Například dnes jsem donesl med jedné prodavačce. Koukla na etiketu a říká: "Jé, já myslela že, ten med bude včelí."
Na etiketě stálo "Květový med".
Tak jsem se tam zdržel a vysvětlil, jak to ve skutečnosti je.

Myslím, že tady je dost velký prostor nejen pro podporu prodeje medu, ale hlavně pro zvýšení informovanosti lidí o medu.
Toto je zase další švindl z dotací protože tu dotaci na tuto kampan dostane svaz jen pokud to jde přes reklamní agenturu! Ano je to podpora ale jinam než potřebujem. Dostante ji do škol mezi děti a uvidíte co to bude dělat se zajmem o med. Pak stačí reportáž na Nově o "medových zubech" že med kazí mléčné zuby a celá akce je v p.......

Pár reportáži o "ovčelené" vodě a pivu a uvidíte jak budou sousedi nosit věci na ovčelení Smile
Dotazník jsem vyplnil. Otázky jsou takové zavádějící, smysluplnost celého konání není jasná.
Musím souhlasit s Joudou - vyhozené dotační peníze, výsledek nicotný. Užije si nějaká zbytečná firma na zázraky - průtokový spotřebiitel dotací (předem určená ministerstvem jako např. reklama na českou rybu?).
Pokud se může jako med prodávat jakékoliv svinstvo, jak je reklama zbytečná.
Kdo ochutná med z hypermarketu a/nebo od velkých přebalovačů, tak to již podruhé nemusí zkoušet.
Bez medu to opravdu nejde, ale jde to bez dotací. Ovšem někteří včelaři a zřejmě i vedení ČSV si myslí, že bez nich to nepůjde. Nelíbí se mi, když dostávám peníze, které stát před tím někomu, pod pohrůžkou násilí, sebral. Jinak si myslím, že ta anketa je na nic.
Mně se zase nelíbí, že mi stát s pohrůžkou násilí peníze sebere a dá peníze někomu, kdo je leckdy vlastně vůbec nepotřebuje. A když, tak na takové pitomosti, že..... A na druhé straně, ti co by je potřebovali a pragmaticky dokázali zhodnotit (investovat) a začít dělat něco pořádného, nedostanou ani korunu. Jenže kdo to posoudí?
Takže je třeba se s tím vyrovnat. Já Vám (musím, protože to je to násílí) přispěji např. na cyklostezku nebo golfové hřiště) a Vy mi (z dovolením) přispějte na včely. Oni potřebují to, já zas ono. Podle kýmsi stanovených kritérií je to údajně jedno!!!!!
Osobně to vidím tak 1:1
iRP
(28.11.2012 1:05)ing. Rostislav Pešek napsal(a): [ -> ]Mně se zase nelíbí, že mi stát s pohrůžkou násilí peníze sebere a dá peníze někomu, kdo je leckdy vlastně vůbec nepotřebuje. A když, tak na takové pitomosti, že..... A na druhé straně, ti co by je potřebovali a pragmaticky dokázali zhodnotit (investovat) a začít dělat něco pořádného, nedostanou ani korunu. Jenže kdo to posoudí?
Takže je třeba se s tím vyrovnat. Osobně to vidím tak 1:1
iRP

Na to existuje jednoduchá metoda. Je to dotace nové produkce.
Já si vyjednám dotační příslib, smlouvu, vezmu si na tu částku úvěr, postavím např. výrobní linku (a třeba sám, bez výběrového řízení,...) a až nakonec dostanu za každý vyrobený a prodaný kus dotaci - ta umořuje ten úvěr.
U nás je praxe přesně opačná, mna konci procesu je tunel.
Stran: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Referenční URL's