Včelařské fórum – o včelách a včelaření

Úplná verze: Časopis Včelařství
Prohlížíte si holou variantu vašeho obsahu. Prohlédněte si úplnou verzi s příslušným formátováním.
(27.01.2014 12:20)ZuzanaJ napsal(a): [ -> ]BTW: to, že časopis vydávate z prostriedkov z dotačných zdrojov by malo byť príčionou toho, že v českom Včelařství nemôžu byť zverejňované komerčné reklamy.

Však ona tam není. Je tam jen placená inzerce. Nevyžádaná reklama je jen na samostatných listech vložených do igelitového sáčku bokem - aby se neřeklo.
(27.01.2014 12:35)JKL napsal(a): [ -> ]Však ona tam není. Je tam jen placená inzerce. Nevyžádaná reklama je jen na samostatných listech vložených do igelitového sáčku bokem - aby se neřeklo.

Také se mi líbí jak to vyřešili aby se vlk nažral a dotace zůstala celá. Takže reklama není v časopise ale ve volných listech vložených v časopise Smile
Jinak nemám nic proti reklamě, rád se dozvím co je v oboru k mání, jen se mi líbí jak to šalamounsky vyřešili.
Tak jsem si prolistoval nové číslo a dle mého názoru, se to začíná trochu lepšit, tak uvidíme kam se během následujících měsíců posune.
(27.01.2014 14:20)Mlha napsal(a): [ -> ]
(27.01.2014 12:35)JKL napsal(a): [ -> ]Však ona tam není. Je tam jen placená inzerce. Nevyžádaná reklama je jen na samostatných listech vložených do igelitového sáčku bokem - aby se neřeklo.

Také se mi líbí jak to vyřešili aby se vlk nažral a dotace zůstala celá. Takže reklama není v časopise ale ve volných listech vložených v časopise Smile
Jinak nemám nic proti reklamě, rád se dozvím co je v oboru k mání, jen se mi líbí jak to šalamounsky vyřešili.

Protože vloženou přílohu dokážeš účetně transparentne oddělit od dotace. Za vložení ti firma co balí a rozesílá dá fakturu navíc a a prospekty dodá inzerující.
(27.01.2014 15:56)KaJi napsal(a): [ -> ]prospekty dodá inzerující.

Aha takže se nejedná o dotační podvod, jen prodej osobních údajů třetí straně za účelem spamu. Díky za vysvětlení Smile

Berte to prosím jako vtip, mě reklama pokud nepřesáhne nějakou rozumnou mez nevadí, jen mě to vysvětlení ve stylu tu část bez reklam financují dotace a reklamní část financují inzerující, přijde dosti přitažené za vlasy, proto jsem reagoval.
Dnes mi přišel časopis a vypadá to po prvním rychlém prolistování, že si dost počtu Smile
(27.01.2014 16:24)Mlha napsal(a): [ -> ]
(27.01.2014 15:56)KaJi napsal(a): [ -> ]prospekty dodá inzerující.

Aha takže se nejedná o dotační podvod, jen prodej osobních údajů třetí straně za účelem spamu. Díky za vysvětlení Smile

Berte to prosím jako vtip, mě reklama pokud nepřesáhne nějakou rozumnou mez nevadí, jen mě to vysvětlení ve stylu tu část bez reklam financují dotace a reklamní část financují inzerující, přijde dosti přitažené za vlasy, proto jsem reagoval.

To bych nekřivdil, údaje neprodáváš, prostě to je taková externí inzertní plocha - ještě víc šetrná ke čtenáři, neboť ji ani nemusí vytrhnout. Smile
(27.01.2014 12:31)Jožko58 napsal(a): [ -> ]Len pre porovnanie-pozri sa na kvalitu slovenského časopisu Včelár, ktorý si objednávame a platíme a na kvalitu Vášho Včelařství,ktorý máte zadara...

pokud je na tom Včelár ještě hůř jak Včelaství tak jste na tom co se časopisu týče teda fakt bídně (Včelžáa sem v ruce neměl, Včelařství bohužel ano Sad )
Tak únorové číslo o 100% lepší než to předchozí. Kéž by se v nastoleném trendu pokračovalo. Jo a volně ložené listy s inzercí mi ani trochu nevadí.Smile
Jestli si mohu dovolit drobné povysvětlení. Ve svazu nikdy nebyl někdo, kdo se alespoň trochu vyznal v médiích. O frašce jménem red. rada, zatuhlé v současnosti někde v letech padesátých, raději ani nebudu mluvit. Výsledkem této praxe je skutečnost, že časopis je vydávaný z dotačních peněz. Naopak peníze vybrané od členů, jdou na věci, které by bylo snadné hradit z dotací. Tak se stalo, že je časopis doslova zakonzervovaný tam, kde je. Pokud se to nezmění, tak tam ještě dlouho zůstane. Jaksi nikoho nenapadlo, že by to mohlo být obráceně. Komerčně vydávaný časopis se musí zaplatit dříve než vyjde. Předplatné je následně jen takový drobný bonus či zisk. Pokud by se časopis vydával z příspěvků a mohl obsahovat doopravdy placenou inzerci, věřím, že by se dovedl sám s úspěchem uživit a časem by nejen příspěvky nepožadoval, ale byl by i ziskový. Hoši, co spolu mluví, ani netuší, jaký má v tomto směru potenciál. Bylo mi dáváno za vinu, že jsem dával do časopisu tzv. článkovou reklamu. Samozřejmě dával a jak vidno, ani nová paní šéfredaktorka nejednala jinak. Je to prostě dané. Jak se má člověk dozvědět, co je nového na trhu? Chcete snad číst stále se opakující články o varroáze popřípadě superodborné články s polovinou stránky, zaplevelenou výpisy z literatury? Já se přiznám, že když mi přijdou reklamní plátky, že si je se zájmem prohlédnu, i když si připadám v mnoha věcech satruovaný. Neznám člověka, který by to neudělal. K inzerci v časopisu. Pokud byl onen tzv. inzerent ještě včelař, vymyslel něco pro včelaře a pokoušel se v tomto ohledu prorazit, měl moji sympatii. Protože jsem hodně let podnikal, vím, co to znamená. Nestydím se za to, že jsem jim jejich výrobky propagoval. Firmy jsou vždy daleko více ve předu než např. výzkumáky. Když inzerují, jak se později ukáže, šunt, máme alespoň na někoho nadávat (také oblíbená činnost). V časopisu prostě reklama být má. Navíc lze přidat další tisk. stranu (8 str.) za poměrně malý peníz, takže by to nemělo na obsah časopisu žádný omezující vliv. Že to jde, nám ukazuje časopis Zahrádkář, jeden z nejziskovějších časopiů u nás. Místo, aby žil z peněz svazu, zahrádkáři vcelku spokojeně žijí z něj. Věřte, že hodně spokojeně. Ba dokonce přijmy z časopisu tvoří velkou část financí jejich rozpočtu. Má to ovšem drobné riziko. V našem případě by mohlo Včelařství také rychle skončit jako např. Předboj. I to si dovedu při kádrové politice našeho svazu plasticky představit. Ba dokonce spíše než to, že by vydělával. Ale opět připomínám, že když dva dělají totéž, není to totéž.
Já teda nevím, jak to děláte.....Někdo už má 2.číslo a já žádný.....to musím dát někde úplatek, aby mi došlo Včelařství?.....Dodgy
Za mě nové včelařství 1 mínus. Ten mínus je za to karate s želvou na konci. Blush
Hluboký předklon na rozloučenou? Já budu postrádat námět na další pokrývku hlavy.
(24.01.2014 21:01)JKL napsal(a): [ -> ]Dnes dorazilo únorové číslo. Chválím, ohromná změna. Jen dva Švamberkové, pěkné nepolitické články, inzerce uprostřed na horším papíře, v úvodu bilancování ale i vize (hlavně ty v IT jsou zajímavé). Opravdu upřímně gratuluji a děkuji.

souhlasím s tímto názorem Smile
Pokud Včelařství bude mít stejnou nebo ještě vyšší úroveń co únorové číslo, tak se do budoucna budeme muset zamyslet nad jedním problémem - jak zařídit, abych se nestalo, že když mi přijde nové číslo, tak já ho přečtu téměř jedním dechem a zbylých 30 dní nemám co číst Big Grin

Za mě mohu říct, že se jedná o povedené číslo.

A reklama mě nijak neomezuje, ba naopak, rád zjišťuji kdo co nabízí, co se nového nabízí apod. Reklama k dnešní době patří. Příjem z reklamy také není zanedbatelný a tudíž by mi ani nevadilo, kdyby se jí v časopise objevilo více (v rozumném množství), ale jen co se týče včelařských potřeb (+ max. kutilství, výsadba stromů apod.), nesmí se to zvrhnout v nabídky telefonních tarifů, nebankovních úvěrů či dámské kosmetiky.
Proč ne dámské kosmetiky ? Když bude s poropolisem.. Smile
nové číslo je velice solidní oproti předchozím, dokonce mi ani ta joga tolik nevadí, ale ona tam stejně už asi dlouho nepobude Big Grin
Myslíš ta jóga nebo ten cvičenec Big Grin . V obojím máš pravdu
myslel jsem jogu, ale při psaní mě napadlo že je to zlehka dvojmyslné, tak jsem přidal smajlík.
je ale zajímavé, že po vlně kritiky na náplň časopisu to najednou jde, je tam asi někdo, kdo ví jak to má vypadat..... Hm, anebo tam není někdo kdo neví jak to má vypadat.
Možná se musel pořádně vyškrábat hrnec. Tam někdy bejvaj ty nejlepší kousky.
Referenční URL's