Přátelé, pokud hledáte odpovědi na své otázky, Proč jste nepřijeli na veřejnou předváděčku termosolarniho léčení? Linhart Vás zval a ne jednou. Kdo z diskutujících na ní byl?
Ptal jsem také na to kdo z diskutujících má doma nějaký termo přistroj na léčení varroazy. Stále se nikdo neozval, a dal se pokračuje jen s dohady diskuticími ,kteří nemohou nic z toho posoudit, Neboť to neviděli ani z rychlíku.
Nezlobte se na mne, ale i oponent by měl mit praktické zkušenosti.
Přesně tak Jindro,odsuzovat něco co nemám ani jsem neviděl nesvědčí o velké inteligenci.
Ale Jindřichu.Proč myslíš,že jsem se ptal kde jsou v Olomouci?Na Terminátora pojedu na pozvání v březnu /podle počasí/
Ale pořád tu není ten základ.Nikdo přece neřekl,že to nefunguje.
Vem to na jiném příkladě.Koupím televizi.Dostanu k tomu návod.Je tam dopodrobna popsáno co smím a nesmím.Papír o shodě.
Je tam záruka.Dva roky a víc,když je prodejce přesvědčen o kvalitě svého výrobku. Nenapíše tady na Foru - Zákazník musí počítat s tím,
že výrobek......
Pro JrM:Nevím,že by p. Linhart Moravák?
Povím Ti svoji zkušenost.Úly které mám ve voze a na strání,na slunku.
Varroa habaděj.Přestal jsem počítat.
Zbytek úlů pod stromy,po zásahu maximum 15 kousků .
Ono se takhle nedá nic nalajnovat a tvrdit,že to je pravidlo.F.V
(20.01.2016 18:14)Pavel Holub napsal(a): [ -> ]Milane, neptáme se na Terminátora, ptáme se na Termosolár. Jeho užitné vlastnosti, uživatelský manuál a záruky jsou obestřeny tajemstvím. Má-li někdo jiný názor, ať dá odkaz na to, po čem se pídíme. Nic jiného mě nezajímá a odmítám tuto debatu v osobní rovině.
(20.01.2016 18:33)pavell napsal(a): [ -> ]Přesně tak Jindro,odsuzovat něco co nemám ani jsem neviděl nesvědčí o velké inteligenci.
Žádal jsem věcně o návod,
dostal jsem, že jsem idiot.
(20.01.2016 11:47)Pavel Holub napsal(a): [ -> ]Tady je spor o to, zda v úlu pana Linharta je na plodu dosaženo potřebné teploty po dostatečně dlouhou dobu, zda nedojde k přehřátí nebo vysušení a tím poškození včelího plodu, zda nedojde k poškození matky, zda opravdu stačí proklamovaných 6 vteřin obsluhy na včelstvo denně a jak je zabezpečeno to, aby nedošlo ke zhroucení medných zásob na panenském díle.
Vykrúcaš sa ako mladá pred...
Zodpovedané ti bolo niekoľkokrát na tieto otázky naposledy v príspevku 1678 a doplním ho, nič sa nestane ani panenským plástom. Máme to vyskúšané. Nedôjde k prehiratiu ani vysušeniu ani k poškodeniu plodu ani matky ......koľko razy ti mám ešte odpovedať. Kto nechce tak nerozumie.
Tam ale není žádné vyjádření o Termosoláru pana Linharta. Já očekávám návod k použití Termosoláru pana Linharta, co, za jakých podmínek garantuje. Tak prosím slušně, bez urážek.
Pavle všichni léčíme gabonem , varidolem a podobnýma sr....ma a kdo ti co garantuje? Snad jen to že se ty hnusy dostanou do vosku a taky do zimních zásob a roztoč tu je a pořád bude a to nikdo neřeší. Když někdo hledá nebo najde jinou možná lepší cestu tak je to někom proti srsti. Nevšiml jsem si že by pan Linhart své úly někomu nutil,ale ty sr..ky do včel nás SVS cpát nutí.
(20.01.2016 18:45)vlcek napsal(a): [ -> ]Nevím,že by p. Linhart Moravák?
Pamatuji si matně , že měl něco společného a nějaké aktivity v Olomouci . Třeba se zeptat .
(20.01.2016 22:28)Pavel Holub napsal(a): [ -> ]Tam ale není žádné vyjádření o Termosoláru pana Linharta. Já očekávám návod k použití Termosoláru pana Linharta, co, za jakých podmínek garantuje. Tak prosím slušně, bez urážek.
Riešenie je predsa jednoduché: kúp si úľ pána Linharta a dostaneš k nemu aj manuál. Nevidím dôvod prečo by mal pán Linhart v tomto vlákne predložiť návod na používanie jeho úľa. Predtým, ako sa rozhodneš, choď na stránky pána Linharta, získaš tam množstvo informácií o jeho termosolárnom úli. Buď jeho riešeniu termoliečby dôveruješ a termosolárny úľ si kúpiš alebo mu neveríš a v takom prípade máš možnosť rozhodnúť sa pre inú metódu termoliečby svojich včelstiev, čiže máš na výber kúpiť si termopráčku, prípadne termosaunu, či úľ Hivet. K termoošetrovaniu včelstiev patria aj malé a prirodzené bunky včelieho diela. Tak funguje dopyt a ponuka v obchode zdravej včelárskej obce. Ako tu už niekto napísal: v tomto vlákne je pre chápavých úplne samozrejmé, že sa v reakcii používa pri oslovení 1. pád a nie 5. pád. Čiže, to je o hodnotách, buď som cool a som otrokom funkcionárov a kapitálu, ktorý držia v rukách, alebo mi ide o celospoločenské blaho včiel a v takom prípade s mojimi včelami spolupracujem slobodne.
Len zopakujem, že v Turkménsku včelári úspešne používajú termosolárnu metódu ošetrovania včelstiev viac ako tri desaťročia.
Jindro, ta takový dokonalý včelař.
Nevím co nechápeš.
Právě jsem si koupili ledničku - to je taky takový krám aby se v tom udržela požadovaná teplota.
Přečetli jsme si recenze, takže i za tvoje recenze zde uveděné ti zájemce o úl jistě poděkuje.
Ale pak jsme se obrátili na stránky výrobce/prodejce, přečetli si parametry a dosahované výkony garantované výrobcem a s ledničkou přišel návod.
Chápeš ten velký rozdíl? I u krámu za míň jak 10 000 máš napsané paramtery a jak s tím máš manipulovat aby jsi dosáhl výrobcem garantovaných parametrů.
A toto u termosoláru není, nebo dejte už konečně link kde to je.
Termosolár má udržert včelstvo bez jiné léčby - ano, ne? Vyzkoušeno, ověřeno jak. Nebo co vlastně výrobce nebo prodejce garantuje - teploty nebo efekt na roztoče? Pokude fekt na roztoče, tak pak jsou ty teploty jen věcí návodu, ale musí doložit že to funguje na roztoče. Několik let. Jinak úly kde to funguje dva roky mám taky, < 1000Kč. Ale garance parametrů od od výrobce - kyž to koupím, bude mi to tedy fungovat tak že nebudu muset jinak trávit roztoče? tak to naznačuje název webu ne?
A samozřejmě prodejní doklad, Záruční list a Návod k použití.
KAJI. Nepřeháněj. Který producent úlu dodáva je s návodem, a zárukou jakoby na papíře? Ta sic je samozřejmosti dle ob. zák. Problém Linhart má, pokud neposílá daňový doklád.
Před Silvestrem jsem pročetl celé téma. Pan Linhart své úly nabízí a prodává k testování, nikoliv k udržení včelstev bez jiné léčby. K tomu návod nepotřebuješ. Ani záruční list. V podstatě jediné co se může pokazit jsou teploměry a na ty záruku odmítá dát se zdůvodněním že je pouze prodává ale nevyrábí.
(21.01.2016 8:48)Boleslav Niedoba napsal(a): [ -> ]KAJI. Nepřeháněj. Který producent úlu dodáva je s návodem, a zárukou jakoby na papíře? Ta sic je samozřejmosti dle ob. zák. Problém Linhart má, pokud neposílá daňový doklád.
Pokud slibuje jiné funkce než má běžný úl, tak je to oprávněný požadavek.
Definovat v čem je ten úl jiný a lepší.
Kohout,ještě jsem neviděl prodejce který na produkt ,který prodává,by nedal záruku./ani veitnamce/.
To bys měl na příklad:prodejce eletrického sporáku - na vše záruka 2 roky.Taky by mohl říci - termostat,vypinače,plotýnky nejsou
moje.Je to jen pár korun,tak že neručím.
Sranda,že.
To co jsem kdy koupil,ať to bylo cokoli / i včelařina/,na to byla záruka.
A oponovat tím,že třeba na Varidol není záruka.Směšné.Je ,ale musíš vědět jak na ni. F.V.
Mne sa ešte nestalo, aby výrobca úľov, ak som nebol s niečim spokojný (ak to bolo od výroby chybné), daný kus nevymenil, prípadne inak nevynahradil. Takže výrobcovia úľov záruku ponúkajú, hoc i nedajú záručný list. Zatiaľ sa vždy zachovali čestne.
Citace:Reklamace
Reklamace se nevztahuje na - změny a výměny vnitřního obložení nástavků (sololak). Tato součást úlu je záměrně vyráběna jako výměnná. Včelař jej může kdykoliv velmi snadno sundat a vyměnit za nový, třeba v případě nákazové situace. digitální teploměry - nejsme výrobci ani distributoři těchto zařízení a proto nezodpovídáme za případné poruchy.
kmedubezjedu
Záruka je záruka a čestnosť je čestnosť. Sú to dva rozličné pojmy. Záručný list je záručný list, ktorý obržíte s pečiatkou firmy a podpisom a dobou na akú sa záruka poskytuje, prípadne na aké vady. Toto výrobcovia úľov nedávajú. Ale je pravda, že väčšina sú čestní. Aj mne sa oddelila stena a nie rámik od steny na 1 - ročnom úli. Po reklamácii mi bolo povedané, že mám ND doniesť a mi ho vymení. Nakoniec k tomu nedošlo, nebolo kedy včely preložiť, ja som to nejako "zlepil" , včely zapropolisovali a úľ funguje dodnes. Čo tak vrátiť sa ku téme...termosolárny úľ? ALebo ešte lepšie, ukončiť toto vlákno, kým ho niekto poraidne nevyskúša a potom tu napíše svoje pozorovania.
Čo sú to obchodné podmienky a čo sú to záručné podmienky?
Řeknu o jinak. Kdo si termosolární úl koupí, nemá nejmenší šanci jej reklamovat. On totiž dopředu nemá jasno, potvrzeno, jak má fungovat, jak bude úl obsluhovat a jaký výsledek má očekávat. I kdyby fungoval sebe hůře, i kdyby mu v něm včely žárem uhynuly, nikdy nemá šanci úl reklamovat, špatně ho obsluhoval, špatně ho užíval. Nemá co reklamovat. Výrobce to pouze vyrobil, říká tomu termosolární úl ale neví, jak s ním nakládat, hlavně prodat. Pan Linhart je za bukem, ten si hlídá autorské poplatky, ten za nic nezodpovídá.
Teď už víte, tak kupujte.