Zase ses tu rozvášnil natolik, že ssebou na schůze chovatelů matek bereš paragony o množství proplaceného medu
Nezlob se na mě, ale to, že někdo zpochybňoval tvoje výnosy už v roce 1986, já se tomu nedivím. Tehdy ti bylo 21 a jestli jsi byl stejně věrohodný jako dnes, to z tebe museli mít všichni pořádnou srandu.
Je neděle, to bývával pořad "Nedělní chvilka poezie", tak by ses mohl rozpovídat o tom, jak si pěstoval 5000 matek za sezónu, že to nebyl dobrý byznys, neznal si jejich linii, poznávací znamení "matky boli žltočervenkavé".
Vieš ono to bol v tej dobe taký denník, brožura čo sa viedla o každom včelstve a malo to obsah na 50 včelstiev. To sa posielalo každý rok a pomazané hlavy ako ing. Čavojský to hodnotili. Preto som mal u seba paragony od odovzdaného medu a bolo to z čím podložiť lenže si to nikdy nerobil a tak nič o tom nevieš. Vtedy vykupovala med jedine Jednota pre Medos Galanta. A keď si predal matky tak peniaze si posielal na SZV Bratislava a tie ti dali na to dotaciu. Lenže tebe niečo vysvetlovať je zrejme tažké lebo nič o tom nevieš a nežil si v tej dobe a ani nevieš ako to vtedy bežalo čo je holí fakt..
Mě jo. Lepší než současné VF jsou už jen diskuze o bitcoinu a Tesle na novinkách.
Tomu se rika neucta k autoritam,taky to mam, ale vetsinou to dokazu krotit.
Kdo nakoupil akcie Tesly v corona době, usmívá se. Kdo nakoupil před rokem, směje se, kdo nakoupil před 10 lety, může v klidu včelařit
Ono veľké reklamy len z toho " Zrýchlenie z 0 -100 " argumen na onanovačov z el. haruburdy ... realne také zrýchlenie je zo 100% možno 2% čo ho využijú a potom sa mamlasi vlečú po dialnici 110 km aby mali dojazd ldebo takých tesiel som dosť postretol a žiadneho som nevidel isť ani 120 a ani vyššie ...
Přesně takovíhle odborníci mě na novinkách baví.
Ono je to celé o ekonomice nákupu a provozu. Pokud se budou elektro auta prodávat za cenu auta na spalovací pohon, rázem naprostá většina kritiků zmizí.
Když na Teslu nemám, tak si to nějak před sebou musím obhájit.
Tak nějak asi diskuse fungujou.
Když na ni nemám nic neznamená. Kvalitní příspěvek napíšu teprve když tomu vůbec nerozumím.
Ja bych sem k namm nechtěl el.karu ani zadarmo.Ani v Tesle bych si nedokazal zvyknout na tu vahu a rozklepanost na nasich silnicich.Prijemne se ridi jen pri normalni jizde,jak se chcete trochu sveztje to hruza.Zase ale super je zrychleni a uplne jinej prubeh vykonu to je tezce návykové.Ale neprepere to ten dovnej pocit jak z řízení tak komfortu.Za ty penize bych si rozhodne vybral jine auto tohle je pro nadsence co uvěřili ze prospějí ekologii.Vyrobci by meliz ferove ukázat verejne jakou zatez pro prirodu znamena vyroba a po zivotnosti likvidace jednoho el.vozu,,jenze to se ted nehodi ale nebudde to dlouho trvat a jako se ted zavre voda nad maloobjemovymi motory zavre se i za el.autech..
Že kdyby šestinu aut v ČR nahradily Tesly tak by se mohly zrušit elektrárny co pálí uhlí myslíš že pravda není?
Ony by je ty jejich baterky nahradily, ale stát to asi jen tak nedovolí.
To by mne zajimalo, kde tyhle elektrohovadiny budou vsichni nabijet a kdo bude mit cas cekat, az se nabiji. Za par minut mam natankovanou plnou nadrz a novym firemnim jumpikem mi to vydrzi skoro 800 km, tj 3 dny. Elektro bych nechtel, ani kdyby mi ho davali zadarmo.
Nekupuj káru, ale akcie Tesly, ty nemusíš dobíjet, naopak, čerpáš z nadšení jiných.
Jen za poslední půlrok mají +170%.
Já zase elektro auto chci. Stačí mi dojezd 100km na dojetí do krajského města nebo do práce , pro nákup a podobně. Taková auta za rozumnou cenu se prodávají zatím asi je v Číně.
100 km děleno 6 km na jednu kWh, rovná se baterie s kapacitou 17 kWh.
Musk tvrdí, že bude mít baterii 1kWh za 100 Dolarů. To máme 41 000 Kč za 17 kWh baterii. Proto nevěřím, že není možné udělat takové malé auto s dojezdem 100km za 200 000 Kč. To je můj pohled na věc.
(Baterii 17 kWh si dnes koupím v maloobchodních cenách v pohodě za 80 000Kč, pro zajímavost)
(05.07.2020 22:08)JosPr napsal(a): [ -> ]To by mne zajimalo, kde tyhle elektrohovadiny budou vsichni nabijet a kdo bude mit cas cekat, az se nabiji. Za par minut mam natankovanou plnou nadrz a novym firemnim jumpikem mi to vydrzi skoro 800 km, tj 3 dny. Elektro bych nechtel, ani kdyby mi ho davali zadarmo.
Zadarmo u nás asi nebudou, v USA možná. Kdyby ti někdo nabízel, vem jednu pro mě. Dám ti za ní basu piv ať neproděláš.
Zaměstnavatel bude mít na parkovišti nabíječky napájené sluncem. Zaměstnanci si nabijí zadarmo v práci. Doma Teslu připojí k baráku a budou brát proud z její baterky.
(05.07.2020 13:53)Merkuri napsal(a): [ -> ]A jak som mu povedal aký to bol zlodej cudzích myšlienok z vydaných kníh čo si privlastnil a napísal to do knihy a o hodnotení chovatreľov matiek, zčervenel ako rak a ušiel z prednášky, hlavne diskusie čo dodiskutoval. Podstatné že bol komunista a hlúpi ako malí bulo a taký ide rozdávať rozumy z Ruskéj literatúry čo vydaval za svoje dielo ...
A ešte začal spochybnovať moje výsledky na včelstvách o stavbe medzistienok a medného výnosu..
Vidím že si mu to tehdá pěkně soudružsky vytmavil. Docela zajímavé postřehy, něco takového u vrchnosti bylo a je i unás, co vím z doslechu. V podstatě dnes větší hodnotu mají filmové projekty komerčních včelařů kteří publikují na youtube. Tvůj přístup a reakce odpovídají tomu co prezentuješ. Myslím si že po sdělení že jsi dovezl italky z US musel mít i následky v té době, přinejmenším prověřování. To si dokážu představit.
To někdo vážně řešíte ekologii? Tak že si raději koupí spalovací motor protože je to ekologičtější?
Kup 150 koní, uvidíš toho hnoje.
A bioplynku abych si mohl nabíjet Teslu.